خدمات پس از فروش

با گسترش روز افزون استفاده از سیستم های گرمایشی و سرمایشی مستقل در منازل به ویژه داکت اسپلیت ها با تکنولوژی پیشرفته و جدید،ایجاد یک واحد خدمات پس از فروش کار آمد در زمینه خدمات رسانی و تامین خاطر مصرف کنندگان و همچنین حمایت و ایجاد یک فرهنگ مصرف بهینه از این دستگاه ،یک نیاز ضروری و قطعی برای جامعه امروز می باشد.

شرکت تهویه فارا ارائه کننده محصولات متنوع تهویه مطبوع ،جهت آسودگی خاطر مصرف کنندگان گرامی و به منظور ایجاد رفاه،آرامش و اطمینان بیشتر،اقدام به ارائه مجموعه کاملی از خدمات کارشناسی فنی و ویژه بعد از نصب،راهنمایی مشتریان جهت استفاده صحیح و بهینه، سرویس های دوره ای ،کالیبره کردن قطعات اصلی و حساس،خدمات در دوران گارانتی و همچنین دوران غیر گارانتی ،ارائه قطعات اصلی و مطمئن و تعمیرات تخصصی و بازرسی های ادواری نموده است.ارتباط مستمر و دایمی با مصرف کنندگان (پس از ارائه خدمات از طرف شرکت) و دریافت نقطه نظرات مصرف کنندگان هسته اصلی خدمات پس از فروش شرکت تهویه فارا می باشد.

خدمات پس از فروش محصولات این شرکت هم اکنون از مراکز خدمات سراسر کشور مستقر در تهران ساماندهی و توسط دفاتر خدماتی در کل کشور ارائه می گردد

لطفاً در صورت بروز هر گونه مشکل در محصولات این شرکت ، با ما تماس بگیرید . تیم های سرویس ما در کمتر از ۴۸ ساعت به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد.